8 תשובות
תדבר איתם ותגיד כזה "זורם לכם לצאת מתישהו?"
תציע להם במקום לחכות שהם יציעו לך
משהו שלמדתי, אל תנסה להיות רצוי במקום שלא רוצים אותך בו. אם הם לא הזמינו אותך אז תזמין את עצמך. הם כנראה לא חברים אמיתיים אם הם בחרו לא להזמין אותך. אתה כן יכול פשוט כזה לבוא וליזום פגישה אם ממש משעמם לך אבל תדע שזה לא יהיה שלם מהצד שלהם
אתה לא תשמע לא מוזר ולא נדחף אם תבקש מהחברים שלך להיפגש או לצאת לאנשהו
אבל אלא?- לא חברים! הם יצאו בלעדיך כל הזמן הזה? כל החבורה בלי להזמין? למה שאתה תטרח להזמין אותם?
תמצא לך חברים חדשים אדוני❤❤❤
אבל אלא?- לא חברים! הם יצאו בלעדיך כל הזמן הזה? כל החבורה בלי להזמין? למה שאתה תטרח להזמין אותם?
תמצא לך חברים חדשים אדוני❤❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודע כל פעם שאני מציע להם לעשות משהו בסוף הם עושים משהו אחר שהם לא הזמינו אותי אליו ואז זה סתם מרגיש לא נעים
לא יודע כל פעם שאני מציע להם לעשות משהו בסוף הם עושים משהו אחר שהם לא הזמינו אותי אליו ואז זה סתם מרגיש לא נעים
אנונימי
שואל השאלה:
הייתי עוזב אותם אבל אין לי בכלל חברים אחרים ואני לא רוצה להגיע למצב שאין לי בכלל חברים עוד פעם
הייתי עוזב אותם אבל אין לי בכלל חברים אחרים ואני לא רוצה להגיע למצב שאין לי בכלל חברים עוד פעם
אנונימי
^אז אתה תצטרך להיות צבוע איתם והם איתך... פשוט תציע להם להיפגש ואם הם לא ירצו אז אין לך מה לעשות עם זה כ"כ. מוזמן לפנות לפרטי אם אתה רוצה לדבר או משהו
^^תקשיב. אלה? לא חברים
הם בכל מקרה לא נפגשים איתך ולא מזמינים אותך אז איך הם חברים?! איך זה לא להישאר לבד!?
שנה הבאה תחפש חברים נורמאליים ומקווה שתמצא❤❤❤
הם בכל מקרה לא נפגשים איתך ולא מזמינים אותך אז איך הם חברים?! איך זה לא להישאר לבד!?
שנה הבאה תחפש חברים נורמאליים ומקווה שתמצא❤❤❤
אנונימית
באותו הנושא: