9 תשובות
כן תחכי
שואל השאלה:
אבל מה זה משנה אם זה שני או ראשון
אבל מה זה משנה אם זה שני או ראשון
אנונימית
שואל השאלה:
חח אני לא נהנת מהחופש אני מתחרפנת כבר אני 6 ימים ברציפות יושבת בבית
חח אני לא נהנת מהחופש אני מתחרפנת כבר אני 6 ימים ברציפות יושבת בבית
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתה כבר לחזור לשגרה ולחיים שלי זה לא כיף להיות בבית ככה הרבה
אני מתה כבר לחזור לשגרה ולחיים שלי זה לא כיף להיות בבית ככה הרבה
אנונימית
חחח את בול כמוני
היא צודקת, זה לא חופש
חופש זה לעבוד, להנות מהחיים , חברים
לא להיות בבית!
בקיצור זה עובר מהר אל תדאגי
תדברי עם חברים בטלפון
היא צודקת, זה לא חופש
חופש זה לעבוד, להנות מהחיים , חברים
לא להיות בבית!
בקיצור זה עובר מהר אל תדאגי
תדברי עם חברים בטלפון
הפס יכול להישאר לך גם עוד חודש כל עוד אין לך תסמינים ועברו חמישה ימים את יכןלה לצאת.
ומדברת בתור אחת שהכי מפחדת מהקורונה וגם לי היה פס שנשאר איזה שבועיים ולא הדבקתי אף אחד כשיצאתי אחרי חמישה ימים
ומדברת בתור אחת שהכי מפחדת מהקורונה וגם לי היה פס שנשאר איזה שבועיים ולא הדבקתי אף אחד כשיצאתי אחרי חמישה ימים
שואל השאלה:
אבל אומרים שאחרי חמישה ימים אפשר לצאת רק אם יש 2 בדיקות שליליות ואם לא אז 7 ימים ואין לי עצבים לחכות כי אין לי כלום כבר וישבתי 6 ימים
אבל אומרים שאחרי חמישה ימים אפשר לצאת רק אם יש 2 בדיקות שליליות ואם לא אז 7 ימים ואין לי עצבים לחכות כי אין לי כלום כבר וישבתי 6 ימים
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני אחכה ליום שני וזהו?
אז אני אחכה ליום שני וזהו?
אנונימית
את חיובית את לא יכולה לצאת