7 תשובות
יש בהודיס ממש טובים. אמנם עולים יותר ממאה אבל מחזיקים להרבה מאוד זמן ואיכות פצצה
אנונימית
שואל השאלה:
בפיקס הם טובים?
סלקשיין?
swear והודיז
אחותי רק בשיין וואו טייץ בסביבות ה40
פצצה יותר טובים מהודיס בהבטחה.
שיין והודיס