7 תשובות
יש בהודיס ממש טובים. אמנם עולים יותר ממאה אבל מחזיקים להרבה מאוד זמן ואיכות פצצה
אנונימית
שואל השאלה:
בפיקס הם טובים?
בפיקס הם טובים?
הודיס?
סלקשיין?
swear והודיז
אחותי רק בשיין וואו טייץ בסביבות ה40
פצצה יותר טובים מהודיס בהבטחה.
פצצה יותר טובים מהודיס בהבטחה.
שיין והודיס
באותו הנושא: