9 תשובות
שואל השאלה:
זה לא בבית קברות זה סצנה באוטו אחרי ההלוויה
זה לא בבית קברות זה סצנה באוטו אחרי ההלוויה
אנונימית
וזה באמת מצולם בבית קברות?
אני הייתי הולכת עם סניקרס סתם כי לא כיף ללכת בבית קברות עם סנדלים.
אני הייתי הולכת עם סניקרס סתם כי לא כיף ללכת בבית קברות עם סנדלים.
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מזייפת הלוויה אני משתתפת בסרט
אני לא מזייפת הלוויה אני משתתפת בסרט
אנונימית
שואל השאלה:
וואי תרגעו אני לא מזייפת הלוויה אני שחקנית בסרט קצר וצריך להביא בגדים מהבית
וואי תרגעו אני לא מזייפת הלוויה אני שחקנית בסרט קצר וצריך להביא בגדים מהבית
אנונימית
למה שתזייפי הלוויה
אבל סנדלים שחורות נראלי
אבל סנדלים שחורות נראלי
אנונימית
לא מביאים לך שם תלבושת?
נראה השחורת ויש לי שאלה למה שתזייפי הלוויה?
כמובן את לא חייבת לענות
כמובן את לא חייבת לענות
אני חודבת שנעלי בובה שחורות מתאים אבל סניקרס שחורות עדיף לצורך השאלה
באותו הנושא: