7 תשובות
לא, הלוואי.

את צריכה להזמין תור עכשיו ומהר כי אין תורים בחודשיים-שלושה הקרובים
לא, לא יכניסו אותך
לא חושב
לא, צריך לקבוע לפני
מה!!
לא יכניסו אותך, בכל סניף יש אבטחה אז לא תוכלי סתם ככה להיכנס מבלי להראות להם שהזמנת תור. ובהצלחה בלהשיג תור כי אין תורים פנויים לכמה חודשים קדימה.