התחברות
הרשמה
כשיש את האות של היסוד וליד זה שתיים פלוס נגיד, זה אומר שירדו לו שני אלקטרונים?
24 ביולי 2022, 16:19
מדעים
כימיה
אטומים
אלקטרונים
יסודות
תשובה אחת
או שזה מציין מטען חשמלי תיאורטי עם הקשרים היו תמיד יוניים (דרגת חמצון)
K
Kineticlight
באותו הנושא:
מה הפאדיחה הכי מביכה שקרתה לכם ביסודי ליד ילדים?
שתיים בחזקת שתיים זה שתיים כפול שתיים או שתיים ועוד שתיים?
רק אותי זה מחרפן שיש עכשיו פצלוחות שביסודי מתאפרות איפור מלא ואיילינר וטינט ומסקרה וכאלה
עברתי ליד בית ספר יסודי
כמה יצא לי מינוס שתיים איקס וליד זה עוד מינוס שתיים איקס, כמה זה יוצא?
זה הגינוי שאני בחטיבה לומד כל יום כולל שישי ואחותי ביסודי ואין להם שישי ושנה שעברה שהייתי היה שישי ביסודי ?
איך ללכת לישון שיש מוזיקה מציקה מהביהס ליד?ביהס יסודי חשוב לציין
צמח דטורה צמח ליד הבית שלי, כדאי לי לנסות וללעוס פרח אחד-שתיים?
מתי להעלות מחר תמונה לאינסטגרם?כשיש הכי הרבה פעילים?שמונה בבוקר או שתיים עשרה בצהריים ?
כשיש לי 2^(3-1) (הסוגריים בחזקת שתיים אז התשובה תהיה שמונה?
האות הגדולה של הסימול הכימי מציינת את האות בשמו הלועזי של היסוד?