7 תשובות
כי זה לא ממש רלוונטי אלינו
אנונימי
לא רלוונטי אלינו
90% ממה שלומדים בהסיטוריה זה על ההיסטוריה של העם שלנו למה שילמדו עליהם
ההיסטוריה מלאה במלא פרטים, הפרט הזה לא רלוונטי כל כך אלינו אז מעדיפים לא ללמד את זה.
תלמד לבד .. בביס לומדים היסטוריה שחשוב ללמוד כי זה ידע כללי
איפה זה שם? באמריקה?
כל שנה שעברה למדנו על זה, חפרו לי את הראש על הנושא. שנה שלמה הקדישו לזה, אם זה נקרא אין יחס אז..? מה את מצפה שנלמד את זה בכל ה12 שנות לימוד?
כל שנה שעברה למדנו על זה, חפרו לי את הראש על הנושא. שנה שלמה הקדישו לזה, אם זה נקרא אין יחס אז..? מה את מצפה שנלמד את זה בכל ה12 שנות לימוד?
אני מרחיב היסטוריה , אז נכון על אינדיאנים לא זכור לי שלימדו אותנו , לפחות לא כנושא בפני עצמו.
אבל כן למדנו על אמריקה ועל השחורים בארצות הברית..
תלמיד שלא מרחיב לא לומד את זה..
אבל כן למדנו על אמריקה ועל השחורים בארצות הברית..
תלמיד שלא מרחיב לא לומד את זה..
באותו הנושא: