14 תשובות
לא בסטי, לא ככה עובד פמיניזם
לא
פמיניזם = שווין מגדרי
פמיניזם = שווין מגדרי
לא פמיניסטית אבל מאמינה שהן פשוט רוצות שיוויון
אנונימית
אני לא פמיניסטית, אבל כאישה אני רוצה שיהיה שוויון בין המגדרים
אני לא פמיניסטית ,
אבל אני גם לא חושבת שמישהו יותר טוב ממני לא משנה אם הוא בן או בת
אבל אני גם לא חושבת שמישהו יותר טוב ממני לא משנה אם הוא בן או בת
לא
פמיניזם זה שיוויון
פמיניזם זה שיוויון
kam לול
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל בשנים באחרונות פמיניזם הפך למלחמה בגברים ויש המון נשים שמגזימות עם זה
כן אבל בשנים באחרונות פמיניזם הפך למלחמה בגברים ויש המון נשים שמגזימות עם זה
אנונימית
אממ לא, כל המטרה של פמיניזם זה שיוויון, וכאילו מי שמרגישה טובה יותר בעצם מנסה לגרום לגברים כמו שהם גרמו לנשים להרגיש והמטרה של הפמיניזם כמו שאמרתי זה שיוויון.
אנונימית
לא
אם מישהי היתה עונה שכן היא לא פמיניסטית. אלא שוביניסטית לבנים.
פמיניזם זה בעד שיוויון מגדרי.
אם מישהי היתה עונה שכן היא לא פמיניסטית. אלא שוביניסטית לבנים.
פמיניזם זה בעד שיוויון מגדרי.
שואל השאלה:
פמיניזם זה העצמה נשית.. זה נמצא בתוך השם
פמיניזם זה העצמה נשית.. זה נמצא בתוך השם
אנונימית
^^^^הוא לא.
זה התירוץ הכי ישן שיש, הפמיניסטיות המשוגעות שמגזימות. אמרו בדיוק אותו דבר על פמיניסטיות גם כשהן דרשו את הזכות להצביע, אז בבקשה במקום לחזור על ססמאות תלמדי קצת על התנועה הפמיניסטית כיום, ועל הזרמים המאוד מגוונים שלה.
זה התירוץ הכי ישן שיש, הפמיניסטיות המשוגעות שמגזימות. אמרו בדיוק אותו דבר על פמיניסטיות גם כשהן דרשו את הזכות להצביע, אז בבקשה במקום לחזור על ססמאות תלמדי קצת על התנועה הפמיניסטית כיום, ועל הזרמים המאוד מגוונים שלה.
ממש לא.
אין לי מושג מאיפה הבאת את ההגדרה הלא נכונה הזאת.
מוזמנת לעשות גוגל
אין לי מושג מאיפה הבאת את ההגדרה הלא נכונה הזאת.
מוזמנת לעשות גוגל
לא, זה לא ההגדרה של פמינזם
פמינזם= שיוויון
לא מין אחד מעל האחר, זה כבר שובינזם (גברי או נשי)
מי שאומרת לך כן, היא פשוט בעד שובניזם נשי
בתנועה ה'פמניסטית' שקיימת כיום יש לא מעט שובינזם נשי, אבל זה רק הקיצוניות של הקיצוניות
הרוב המוחלט של הפמניסטיות, פשוט פמיניסטיות חח
פמינזם= שיוויון
לא מין אחד מעל האחר, זה כבר שובינזם (גברי או נשי)
מי שאומרת לך כן, היא פשוט בעד שובניזם נשי
בתנועה ה'פמניסטית' שקיימת כיום יש לא מעט שובינזם נשי, אבל זה רק הקיצוניות של הקיצוניות
הרוב המוחלט של הפמניסטיות, פשוט פמיניסטיות חח
אנונימית