11 תשובות
שואל השאלה:
מה סקסי בפצעים?
אנונימית
צלקות לא נראלי שצריך להסתיר, עדיף את הפצעים כן..
שואל השאלה:
פרטיי (בת) ממש תודה❤
אנונימית
^בשמחה :))))
זה סותר את העיקרון של חצאית שרואים את הרגליים אבל שיטה שלמדתי מקוספליי היא לשים גרביונים בצבע העור שלך
לפחות עד שהפצעים מתרפאים
שואל השאלה:
למה זה סותר? זו חצאית קצרה יחסית ויש פתח כזה באמצע
אנונימית
שואל השאלה:
ואני קיוותי ללכת איתה בלי גרביונים
אנונימית
שואל השאלה:
תודה ואני באמת משתדלת להפסיק אז הרוב זה צלקות אבל גם אותן כדאי לי להסתיר? או רק את הפצעים הפתוחים?
אנונימית
פצעים זה סקסי
פלסטר נראה לי שאיפור לא יעזור.
אבל בבקשה אל תפגעי בעצמך.
התכוונתי העניין עם הגרביונים סותר את העיקרון של חצאית שרואים רגליים....
באותו הנושא: