6 תשובות
שואל השאלה:
פירה זה סבבה?
בטח. תאכל/י כל דבר רך העיקר שלא ייכאב.
אני אכלתי קוטג', טיפה גלידה, אבוקדו, חביתה, מעדנים....
בימים הראשונים זה כואב.. אז לאכול דברים רכים, ולאחר מכן הכאב אמור להשתפר ומתרגלים להרגשה של הגשר. בהתחלה לאכול כמה שיותר דברים רכים
שמעתי שכדאי לאכול גלידה
בעיקרון אחרי שהתרגלתי אני אוכלת הכל, תאכלי גלידה אחרי הטיפול ואל תילחצי אם יכאב טיפה
אנשים עושים ביג דיל מגשר אבל זה לא משהו רציני, רק תנקי בין הקוביות
לילה טוב :)