6 תשובות
בלי לחץ, את תסבלי אבל כולם סובלים
תנצלי כל יום בחופש שלך לפני שתתגייסי
עוד לא התגייסתי ואני סובל:)
אנונימי
בהצלחה! בקרוב גם אצלי.
טיפ ששמעתי הרבה הוא, תכנסי למערכת הזו בגישה הכי חיובית שאת יכולה ונסי למצות את החוויה הזו על הצד המהנה והטוב ביותר, קחי ממנה כמה שיותר! תהיי חברותית, תעשי הכל בכיף, זה יהפוך את כל השירות ליותר כיפי וסביל. אם תכנסי לשם מושחרת זה יקשה עליך
להוציא פטור בבקום.

מרץ 20 כאן
לא לעמוד בימין קיצון ב- ח'
קודם כל בהצלחה.
עכשיו כמה דברים, אל תתרגשי מהאטימות של המערכת. מצד אחד את יכולה לקבל קצין מקסים שאכפת לו, ומצד שני קצין חמור שיצא בהד 1 כי ההורים הבטיחו לו בית או משהו.
דבר שני, תבואי בראש פתוח. תצרי קשרים.