3 תשובות
"אני לסבית"
סתם, תבהירי לו את זה שפשוט לא בא לך ליהפגש איתו
אנונימית
חחח איזה חי בסרט בן 34
כדי להיפטר מהעלוקה צריך להיות ישירים
אנונימית
תסבירי לו שזה לא נורמלי ידידות או חברות או מערכת יחסים בכללי בין בת 19 ובן 34 ויש בינכם הבדל עצום ואתם לגמרי במקומות שונים בחיים שלכם ולא קשורים אחד לשנייה
אנונימית