9 תשובות
כן
כן, הכי כיף בים בערב
וואי זה שווה ממש זה מזג אוויר מדהים
כןן מאד
כן
זה הכי כיף
אני תמיד עושה את זה
זה הכי כיף
אני תמיד עושה את זה
כן
כן למה לא
כןן
לא להכנס אבל כשאין מציל
באותו הנושא: