3 תשובות
קראתי את הראשון ולא אהבתי בכלל
במיוחד בגלל הדמויות הבלתי נסבלות
ממה שהבנתי הספר הזה סתם אוברייטד
ספר ממש מומלץ ומרגש
אבל הוא חתיכת טריגר ענק...

אזהרות:
bdms
אונס
חטיפה
אנונימית