18 תשובות
לא, במיוחד כשאין לי אחת.
לא בטוחה
לא, מכרתי את שלי לשטן
סתם כן
ברור, אנחנו נשמות, אנשים עיוורים רק לא רואים את זה.

זה שיש לנו לב ומוח זה יפה, אבל מה מחייה אותנו?

שימו את כל החלקים והאיברים בגוף האדם בשולחן או כסא, הם בחיים לא יקומו לתחייה, כי חסרה שם נשמה שתחייה אותם.

מי זה אנחנו? אתם מסתכלים במראה? מי זה הדמות שאתם? האישיות? זה המוח ששולט בכם? למה אנחנו כל אחד עם אופי שונה? התנהגות שונה?
שואל השאלה:
נכון זה גם מה שאני חושב אנחנו בני אדם כל מי שהולך לישון הנשמה שלו עולה למעלה ואז בבוקר היא חוזרת!!!!!
אנונימי
נע
תפתח את העיניים לבן אדם ישן, אתה רואה שהן פקוחות, למה הוא לא רואה? כי הנשמה שלו עולה למעלה לתת דין על מה שהיא עשתה באותו היום, כל לילה :) הנשמה לא בגוף. לא תראה שום דבר. הגוף הוא סתם כלי וחומר ועור, איך דבר כזה יכול לחיות ללא משהו שמחייה אותו, נשמה. ללב ומוח לא יכולים ליצור לבד מה שנקרא אדם.
שואל השאלה:
אני אומר לכם בכל אחד ואחת מאיתנו יש נשמה בתוך הגוף אחרת איך אתם מסבירים אצ זה שאתם כל הזמן צריכים לנשום כי האוויר שאתם נושמים זה הנשמה שנמצאת בתוככם
אנונימי
ברור, כי התודעה שלנו זה דבר רוחני, נשבראנו בשביל העולם הבא והעולם הזה הוא רק פרוזדור בפני העולם הבא.
אנונימי
ben' העיניים של אדם אינם פקוחות אם הוא עוצם אותם.
אנונימי
תלוי איך אתה מגדיר "נשמה".
לא
דתיים יאמינו,חילונים לא בהכרח
אנונימי