7 תשובות
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימי
אין שום דבר מביך, היא פשוט מביכה את עצמה כמו שהתגובה הראשונה רשמה.
התנהגות מזלזלת לחלוטין.
התנהגות מזלזלת לחלוטין.
שואל השאלה:
נמאס לי שהיא מסננת זה הורס לי תמצב רוח
נמאס לי שהיא מסננת זה הורס לי תמצב רוח
אנונימי
אז למה אתה בכלל מנסה לדבר איתה? או לרדוף אחרייה. לא רוצה לא צריך אין לך טעם לנסות לרדוף אחריי מישהו שלא מעוניין לתקשר איתך. שתעשה תפוזות לאנשים אחרים לא לך.
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימי
בן אדם שרוצה לדבר איתך, יזום, ינסה, יענה לך. במקרה שלה זה לא ככה. אז חבל על המאמץ פשוט תמשיך הלאה. ואם יתחשק לה לדבר איתך היא יודעת איך להגיע אלייך.
שואל השאלה:
טוב
טוב
אנונימי
באותו הנושא: