5 תשובות
יש מלא אנשים שעושים רומנטיזציה למחלות נפש וחושבים שזה קול בעיקר בדור הזה עם העידן של הרשתות החברתיות וזה דפוק בעיני כי הם לא באמת רוצים להרגיש ככה,הם לא יודעים באמת את ההרגשה והדברים שאתה צריך לעבור בגלל זה
טיקטוק
בגלל זה אמרתי שאני מבינה אותך . הם לא היו רוצים את המחלה שלך .
ואני מאחלת לך רק בריאות ואושר
ואם אתה צריך משהו בשמחה אני פה
ואני מאחלת לך רק בריאות ואושר
ואם אתה צריך משהו בשמחה אני פה
שואל השאלה:
זה בדיוק הקטע, שאני מרגיש לא אנושי ושמשהו לא בסדר איתי בגלל שאני לא יכול להבין את הכאב של עצמי, וכל פעם שאני כן מבין זה לעבור אותו שוב מחדש בגלל השוק של הבום שזה בא אלי
זה בדיוק הקטע, שאני מרגיש לא אנושי ושמשהו לא בסדר איתי בגלל שאני לא יכול להבין את הכאב של עצמי, וכל פעם שאני כן מבין זה לעבור אותו שוב מחדש בגלל השוק של הבום שזה בא אלי
אנונימי
מבינה אותך , טראומות וכאב זה חלק ממה שעושה אותנו אנושיים
באותו הנושא: