8 תשובות
זה בסדר, האמת שהיה ממש אחלה שם. מתרגלים מהר.
אנונימית
שואל השאלה:
כן?? אני פשוט מתגייסת עוד שבוע וחצי ואחותי הייתה שם לפני 10 שנים בערך והיא אמרה שהיה מזעזע אני מניחה שזה השתנה מאז
כן?? אני פשוט מתגייסת עוד שבוע וחצי ואחותי הייתה שם לפני 10 שנים בערך והיא אמרה שהיה מזעזע אני מניחה שזה השתנה מאז
אנונימית
בהצלחה בגיוס
סיירים?
שיפצו שם, מתרגלים.
שיפצו שם, מתרגלים.
סיירים? את מתגייסת לתצפי?
שואל השאלה:
אוי איזה אבלה
התכוונתי לסיירים וכן תצפיתנית
אוי איזה אבלה
התכוונתי לסיירים וכן תצפיתנית
אנונימית
שמעתי שאחלה שם
יש לי ידיד באיסוף הוא אומר שהאוכל נחמד
יש לי ידיד באיסוף הוא אומר שהאוכל נחמד
שואל השאלה:
תודה לך ממש ממש
תודה לך ממש ממש
אנונימית
באותו הנושא: