11 תשובות
שואל השאלה:
158 ואני לא אגבה יותר
158 ואני לא אגבה יותר
אנונימי
יש לך ברירה?
בהצלחה גבר
אז בטח אחי , בהצלחה אח
כע אחי
מה הגובה שלל אחי?
אני 1.80 בן 14 זה מאצבן
הלוואי עליי
שואל השאלה:
^ מה הגובה שלך?
^ מה הגובה שלך?
אנונימי
1.90
באותו הנושא: