8 תשובות
כן
המדינה גם עושה לכל ילד עד גיל 18 חיסכון
שואל השאלה:
אני עובד מגיל 16...
עכשיו גם לא רצו לגייס אותי עברה שנה ואני כבר עוד מעט בן 19 ואני אבוד
אנונימי
כן
שואל השאלה:
snow queen
מה זאת אומרת המדינה עושה?
אנונימי
המדינה עושה חיסכון לכל ילד בישראל עד גיל 18
ואז בגיל 21 מקבלים עוד 500 שקל למיטב זכרוני
בגיל 21 אפשר להוציא את זה לבד בגיל 18 עם ההורים
שואל השאלה:
כי ההורים היקרים והמתחשבים שלי דאגו לעדכן אותי כבר בגיל 17 שאני לא אראה שקל מהם עד לשארית חיי :)
כיף להיות אני ולגדול בבית כזה גם גרמו לי לבעיות נפשיות וגם זרקו אותי
ממש דפוק וזרוק
סליחה על ההתמרמרות
אנונימי
זאת לא שאלה לגיטימית לשאול