8 תשובות
זה יכול להיות בגלל הרבה דברים אם זו כבר תקופה ארוכה, יכול להיות לחץ, מאכלים מסוימים, עייפות, אירוע גדול שמשפיע על הגוף ועל המצב רוח
אבל באמת אם זה נהיה יותר גרוע אתה חייב לבדוק את זה באופן מקצועי,
אני יכולה לנסות לעזור, אבל היכולת לעזור פה היא מאוד מוגבלת
אבל באמת אם זה נהיה יותר גרוע אתה חייב לבדוק את זה באופן מקצועי,
אני יכולה לנסות לעזור, אבל היכולת לעזור פה היא מאוד מוגבלת
אולי זה דה ריאליזציה?
אני מרגישה ככה 24/7 ושנים שניסיתי למצוא מה הבעיה שלי ועשיתי קצת חיפושים והבנתי שזה מתאר את ההרגשה שלי
תקרא על זה קצת
אני מרגישה ככה 24/7 ושנים שניסיתי למצוא מה הבעיה שלי ועשיתי קצת חיפושים והבנתי שזה מתאר את ההרגשה שלי
תקרא על זה קצת
אנונימית
שואל השאלה:
נוירולוג יכול לבדוק את זה באופן מקצועי? או שלמי אני צריך לפנות כי זה משגע אותי, וכן הרבה דברים קרו לי לאחרונה פשוט מדחיק הכל ולא יודע אם זה באמת הגורם או איך כי זה נשמע לי פטי מדי אבל יש מצב שזה זה, אשמח אם תעני על מה שרשמתי למעלה
נוירולוג יכול לבדוק את זה באופן מקצועי? או שלמי אני צריך לפנות כי זה משגע אותי, וכן הרבה דברים קרו לי לאחרונה פשוט מדחיק הכל ולא יודע אם זה באמת הגורם או איך כי זה נשמע לי פטי מדי אבל יש מצב שזה זה, אשמח אם תעני על מה שרשמתי למעלה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית, כן חשבתי על זה ואני די בטוח שזה זה אבל זה יכול לעשות את כל מה שתיארתי?
אנונימית, כן חשבתי על זה ואני די בטוח שזה זה אבל זה יכול לעשות את כל מה שתיארתי?
אנונימי
שואל השאלה:
לא זה כבר תקופה וזה רק נהיה יותר גרוע
לא זה כבר תקופה וזה רק נהיה יותר גרוע
אנונימי
אולי כי השעה כמעט שלוש בלילה
לך לישון מאוחר
לך לישון מאוחר
אנונימית
על בסיס יומי מרגישה ככה
אין לי מושג
יכול להיות שזה גם דיכאון כי זה מה שיש לי,לפני שזה התחיל עברת סוג של טראומה אם אפשר לשאול?
יכול להיות שזה גם דיכאון כי זה מה שיש לי,לפני שזה התחיל עברת סוג של טראומה אם אפשר לשאול?
אנונימית