התחברות
הרשמה
למי משלמים את האגרה של העמדת רכב לטסט?
לבוחן או למורה?
30 ביולי 2022, 12:37
טסט
רשיון נהיגה
לימוד נהיגה
אגרה
משרד הרישוי
3 תשובות
למדינה. (אחוזים מגיעים גם לבוחן כמובן)
i
integer
אני שילמתי למורה 230 שח
!
!Umai
למורה
נ
נושם, מוריד?
באותו הנושא:
איך משלמים אגרת טסט לנהג חדש אני בשיעורי נהיגה ואמרו לי לשלם אגרת טסט
תגידו זה הגיוני שמשלמים על טסט פנימי לא חיצוני טסט פנימי משלמים העמדת רכב לטסט?
אחרי שעוברים טסט וצריך לשלם אגרה, איפה משלמים את האגרה הזאת?
כמה זמן אחרי שמשלמים את האגרה מקבלים תאריך לטסט?
אני אמורה לשלם את האגרה לטסט ביום ראשון ממתי שאשלם אחרי כמה זמן בערך יהיה החיצוני?
בוקר טוב!:) מישהו יודע בבקשה כמה משלמים אגרה לטסט?:)
המורה שלי לנהיגה אומר שצריך לשלם 229 שקל לטסט עצמו וכבר שילמתי 141 על האגרה
אפשר לשלם אגרה לטסט בדואר ללא פתקית מהמורה, יענו רק לבקש אגרה לטסט לשלם וזהו?
כבר לשלם אגרה לטסט ולבקש מהמורה שלי להגיש בקשה לטסט?
אחרי שמשלמים אגרה לטסט חיצוני, כמה זמן לוקח עד ששולחים לי תאריך לטסט?
טסט פנימי, משלמים גם על הטסט וגם על האגרה?