6 תשובות
שואל השאלה:
אם אני אזמין כמה חברות טובות למסעדה זה סבבה?
חדר בריחה מסיבה
כן מסעדה זה סבבה
תעשי יום כיף עם חברות שלך
לא יודעת אני חגגתי עם 3 חברות בבית שלי ועוגת הבית
אנונימית
חדר בריחה. ממש כיף