6 תשובות
שואל השאלה:
אם אני אזמין כמה חברות טובות למסעדה זה סבבה?
אם אני אזמין כמה חברות טובות למסעדה זה סבבה?
חדר בריחה מסיבה
כן מסעדה זה סבבה
תעשי יום כיף עם חברות שלך
לא יודעת אני חגגתי עם 3 חברות בבית שלי ועוגת הבית
אנונימית
חדר בריחה. ממש כיף
באותו הנושא: