4 תשובות
לא רוצים לטעות
כדי לא לטעות
שיהיו בטוחים בדרך או לראות אם יש פקקים/משטרות/תאונות וכל זה בדרך
כדי לא לטעות ולפעמים וויס לוקח דרך קיצורי דרך או לראות אם יש משטרות וכו
באותו הנושא: