5 תשובות
זו לא תעוזה, אלה אנשים בלי סטיפס
אני נגיד לא הייתי מצליחה
ממש מעניין ומשחרר. אני חייב ללכת לדבר כזה.
הייתי במחנה קיץ חודש בלי הטלפון .
באיזה שהו מקום זה משחרר זה קשה אבל את נפתחת לעולם חדש כזה .
באיזה שהו מקום זה משחרר זה קשה אבל את נפתחת לעולם חדש כזה .
לא אכפת לי
זה גם לא ממש קשה כשיש סביבך חברה
זה גם לא ממש קשה כשיש סביבך חברה
באותו הנושא: