התחברות
הרשמה
למה צריך לשמור על מרחק של פתיחת דלת מהרכבים בצד?
אם אני קצת רחוק מהם ושומר על הנתיב הימיני מספיק ולא יוצא לנתיב הנגדי אז מה הבעיה?
כי תמיד המורה מעיר לי שאני צריך לשמור על מרחק פתיחת דלת וזה די מפחיד להיצמד קצת לרכבים חונים מצד ימין
31 ביולי 2022, 01:12
רכב
חוקי התנועה
נהיגה
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
איך להסביר לבת זוג שאני רוצה לשמור ממנה מרחק בזמן הנידה (כשהיא במחזור)
לבסטי שלי אין אינסטגרם כי הוא לא מאמין בדברים האלה החיים שלי באינסטגרם לשמור מרחק ממנו?
אם החיסון עובד וטוב, למה עדיין צריך לשים מסיכה ולשמור מרחק?
אני נהג חדש נוהג חודשים בערך וקשה לי לדעת את המרחקים של הרכב מצד ימין של הרכב... מה המרחק של הרכב מהרכבים בצד ימין
השכ*תי בטעות חברה של חבר ואני לא רוצה שהם יפרדו בגללי, כדאי לשמור מרחק?
רק מי שיודע ועשה תיאוריה - מהי השיטה הנכונה לשמור על מרחק בנסיעה בין הרכבים? תשובות בפירוט
(תיאוריה) ממכונית צריך לשמור מרחק של 3 שניות או מרחק של שיטת ספירת ה2 שניות לא הבנתי? זה בילבל אותי
למה מרחק העצירה תמיד גדול ממרחק הבלימה?ולמה כשמהירות הרכב גבוהה יותר יגדל מרחק העצירה של הרכב?זה לא נכנס לי לראש אני לא
כמה זמן צריך לשמור מרחק מהרכב שלפניי אם שואלים אותי את זה בתאוריה?שנייה או שתי שניות
האם עכשיו צריך לשמור מרחק ממחוסנים?
אתם קולטים שעכשיו צריך לשמור מרחק מאנשים כאילו הם תקעו נוד?