8 תשובות
כן אבל כדי להיות טיפה יותר רשמית ולא כאילו אתם חברים אני ממליצה לך לכתוב
"היי (השם שלו) בוקר טוב, חשבתי על זה קצת ואני רוצה לשנות שוב את צבע השיער שלי לשחור, יש אפשרות שתקבל אותי עוד השבוע?"
שואל השאלה:
בסוף החלטתי במקום זה לעשות החלקה

כתבתי לו היי למתי אפשר לקבוע החלקה ולגזור קצוות?
אנונימית
שואל השאלה:
אני והוא מכירים יותר מ10 שנים והוא מכיר גם את המשפחה שלי אז בגלל זה עם יגיד לו כמו חברים כזה לא יפריע לו ואת אישתו אני מכירה 7 שנים היא רק התחילה לעבוד שם
אנונימית
^אה אוקיי
רק עדיף כן לשמור על נימוס בסיסי ולהגיד בוקר טוב
שואל השאלה:
זה ברור
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אשכרה מכיר אותי מאז שאני בת 4 5 עד היום שאני עוד מעט יהיה 21
אנונימית
שואל השאלה:
להגיד לו היי חשבתי על זה ואני רוצה להחזיר את השיער לשחור מתי אפשר לקבוע?
אנונימית
הוא רק הספר שלך, תקבעי תור ושאת שם תגידי לו מה את רוצה לעשות עם השיער
באותו הנושא: