7 תשובות
שואל השאלה:
ואשמח גם שתענו מה הייתם כותבים לה? אני לא רוצה להמשיך איתה
אנונימית
לא, תעזבי אותה זה לא עוזר לך וזה מוציא אותך מריכוז וזה לשלם סתם כסף.
תרשמי שלא הלך לכן ביחד ושתנסי מורה אחר (?)
אנונימית
זה לא בסדר לדעתי, היא יודעת שזה מקצוע קשה עבורך ועדיין נותנת יד להסחות דעת.
הייתי אומרת תודה על השיעור שכן התקיים, אבל שאת רוצה לבדוק דרכי לימוד אחרות ומורים נוספים כדי להבין מהי דרך הלמידה האפקטיבית עבורך
אל תמשיכי איתה. תכתבי לה ככה-
שלום, *השם שלה* תודה על השיעור.
אני מצטערת, אבל כרגע לא מתאים לי להמשיך ללמוד איתך יותר.
ברור שתעזבי אותה מיד
תגידי לאמא שלך שתדבר איתה שאת לא מעוניינת להמשיך
בהצלחה
תדברי על זה עם ההורים שלך שימצאו לך מורה אחרת