6 תשובות
לא, איומים כרגיל
לא חדש..
שואל השאלה:
אה חבל
אנונימית
מקווה שיהיה
ואנחנו ננצח
לא תפסו אותו הוא פשוט במעצר, והוא גם לא כזה בכיר
טיפשי מאוד לחשוב שתיהיה מלחמה מדבר כזה
^^
לקוות למלחמה זה אחד הדברים הכי נוראיים שאפשר לחשוב עליו.
עזוב את הצד השני, תחשוב על כמה ילדים וילדות לא יחזרו הביתה לאמא שלהם, כמה אבות ואמהות לא יחזרו הביתה לילדים שלהם, כמה אחים לא יחזרו הביתה, כמה נכדים, כמה אחיינים... זה דבר שמפרק משפחות. בין אם זה נופל אחד ובין אם זה 2000. כל כך עצוב שיש אנשים במדינה הזאת ששואפים למלחמה במקום לשאוף לשלום, אפילו לא לשלום, לשקט. מה מפריע לכם השקט? באמת איכס.
אתם רצים למלחמה להחזיק קצת נשק אבל תשאלו את כל מי שהיה באחת הוא יגיד לכם שמלחמה זה גיהנום למה אתם כל כך מקווים למלחמה