7 תשובות
אל תתבייש/י לפנות אליי גם לדבר הכי קטן
אין צורך להגיד גם גדול, כי אם לדבר הכי קטן אז בטח גם לגדול
שואל השאלה:
אני כןתבת גם את זה
אבל במשהו אחר מה עדיף לכתוב קודם קטן או גדול?
אני כןתבת גם את זה
אבל במשהו אחר מה עדיף לכתוב קודם קטן או גדול?
אנונימית
קודם קטן :)
"אני פה בשבילך בכל מצב!"
שואל השאלה:
קודם קטן או קודם גדול?
קודם קטן או קודם גדול?
אנונימית
" אני תמיד כאן בשבילך בכל מצב " לב
באותו הנושא: