7 תשובות
אל תתבייש/י לפנות אליי גם לדבר הכי קטן
אין צורך להגיד גם גדול, כי אם לדבר הכי קטן אז בטח גם לגדול
שואל השאלה:
אני כןתבת גם את זה
אבל במשהו אחר מה עדיף לכתוב קודם קטן או גדול?
אנונימית
קודם קטן :)
"אני פה בשבילך בכל מצב!"
שואל השאלה:
קודם קטן או קודם גדול?
אנונימית
" אני תמיד כאן בשבילך בכל מצב " לב
באותו הנושא: