5 תשובות
תסמכי עליו , זה חבר שלך .
אם אין אמון הקשר לא שווה כלום
אם אין אמון הקשר לא שווה כלום
לא אין צורך, תסמכי עליו זה חבר שלך.
וגם הוא סיפר לך על זה, זה רק עושה את זה אמין יותר
וגם הוא סיפר לך על זה, זה רק עושה את זה אמין יותר
אני חושבת שאת צריכה לסמוך עליו.. זה אפילו ממש יפה שהוא דואג לה אפילו שהם נפרדו❤ את לא צריכה לדאוג מזה
תסמכי עליו אבל גם תתענייני בזה, לא עכשיו לחפור לו. אבל להתעניין
דגל אדום
באותו הנושא: