11 תשובות
הוא פשוט מודע
כן ולא
לא , פשוט כנראה יש לו ביטחון עצמי גבוהה
לא הוא פשוט מודע לזה
אם הוא עף על עצמו ברמה מוגזמת אז כן אם זה ביטחון עצמי אהבה עצמית מה רע?
לא זה ביטחון עצמי גבוה
נופ הוא פשוט יהיה עם קצת ביטחון עצמיץ
זה תלוי בבן אדם
יש גם מכוערים שהם דושים
יש גם מכוערים שהם דושים
אנונימית
לא
לא הוא מציאותי
זה כמו לשאול אם מישהי שווה שיודעת שהיא שווה היא דושית
לא, הוא לא דוש
לא, הוא לא דוש
באותו הנושא: