2 תשובות
תחשבי שזה עוד תרגול של החייאה וחבישות, בקטנה את זוכרת קחי את זה בקליל.
אנונימית
לא
וואי אני זוכרת איך נלחצתי ממש לפני והיה דווקא ממש כיף נהנתי מזה ועברתי..
וואי אני זוכרת איך נלחצתי ממש לפני והיה דווקא ממש כיף נהנתי מזה ועברתי..
אנונימית
באותו הנושא: