9 תשובות
בעיר יש יותר מה לעשות
אני גרה ביישוב אבל בעיר הכל זמין ובמרחק הליכה וזה גם יותר סביבתי
כי הכל נמצא בעיר הכל שמה כל החיים בעיר
אני אישית הייתי רוצה לגור בישוב ליד עיר
(אני גר בעיר אבל בשכונה שכולם מכירים כזה )
אני אישית הייתי רוצה לגור בישוב ליד עיר
(אני גר בעיר אבל בשכונה שכולם מכירים כזה )
יש יתרונות ויש חסרונות לשניהם
בעיר הגדולה יש פיתוח ויש יותר אפשרויות, יש יותר כבישים, יש תחבורה ציבורית, אפשר לבחור באיזה בית ספר להיות, יש מסעדות, מועדונים, חופי ים והעיר עובדת בלי הפסקה גם בלילה וגם בסופי שבוע, תמיד יש מה לעשות בעיר הגדולה
ביישוב כולם מכירים את כולם והכל יותר קטן וקרוב אחד לשני, אבל יש מה לעשות רק בשעות מסוימות, יש יישובים עם בריכה עירונית, אבל כשהבריכה סגורה אין מה לעשות, כשחדר האוכל סגור אין מה לאכול
בעיר הגדולה יש פיתוח ויש יותר אפשרויות, יש יותר כבישים, יש תחבורה ציבורית, אפשר לבחור באיזה בית ספר להיות, יש מסעדות, מועדונים, חופי ים והעיר עובדת בלי הפסקה גם בלילה וגם בסופי שבוע, תמיד יש מה לעשות בעיר הגדולה
ביישוב כולם מכירים את כולם והכל יותר קטן וקרוב אחד לשני, אבל יש מה לעשות רק בשעות מסוימות, יש יישובים עם בריכה עירונית, אבל כשהבריכה סגורה אין מה לעשות, כשחדר האוכל סגור אין מה לאכול
מי שלא נולד שם אז הוא חושב שזה משעמם
כי בעיר הכל כל הזמן זז
כי בעיר הכל כל הזמן זז
קיבוץ היה משעמם אותי ,
כל אחד ומה שנוח לו
אני מעדיפה ישוב.
בעיר יש יותר דברים מאשר ביישוב
הייתי רוצה לגור ביישוב אך שיהיו שם דברים כמו שיש בעיר רגילה.
הייתי רוצה לגור ביישוב אך שיהיו שם דברים כמו שיש בעיר רגילה.
אנונימית
באותו הנושא: