14 תשובות
גיל 11
סתם דיי גיל 11 בערך
בגיל 18
אנונימית
כיתה ד אחרי טראומות ילדות שעברתי בתכלס
שואל השאלה:
^^בסטי..
^^בסטי..
אנונימית
מצד שני, אתה בייניש שטוף מוח של הרבנים, אז אני לא מצפה ממך לסימפטיה.
לפי מה שאמא שלי אומרת גילינו שאני אוטיסטית בסביבות גיל שנתיים
שואל השאלה:
^^פליז די, זאת שאלה לאתאיסטים, וכמו שלא היית רוצה שאני אכנס לשאלה של מאמינים ואתחיל להגיד להם שאין אלוהים ושהם שקרנים ולא בוגרים, אני מצפה ממך לעשות אותו דבר.
^^פליז די, זאת שאלה לאתאיסטים, וכמו שלא היית רוצה שאני אכנס לשאלה של מאמינים ואתחיל להגיד להם שאין אלוהים ושהם שקרנים ולא בוגרים, אני מצפה ממך לעשות אותו דבר.
אנונימית
בכיתה ה' הבנתי שאני מאמינה באלוהים כי ככה לימדו אותי ואז ככה גיליתי
באיזשהו מקום כנראה מגיל צעיר, אבל התחלתי להגדיר את עצמי כאתאיסטית לא מזמן.
כל המשפחה שלי מאמינה ובגלל זה היה לי קצת קשה להגדיר את עצמי ככה וזה קרה רק לאחרונה.
איך זה קרה? כפי שאמרו כאן, הגיון בריא.
כל המשפחה שלי מאמינה ובגלל זה היה לי קצת קשה להגדיר את עצמי ככה וזה קרה רק לאחרונה.
איך זה קרה? כפי שאמרו כאן, הגיון בריא.
מאז שנולדתי, מעולם לא הנחתי שאני לא אתאיסטית.. אני מניחה שהתחלתי להגדיר את עצמי ככה בגיל 9
הגיון בריא :)
הגיון בריא :)
אף פעם לא הייתי לא אטאיסטית
אהבתי את התמונה של השאלה.
לשאלתך, בערך בגיל 13 ו... יש אלטרנטיבה הגיונית?
אם לדייק יותר אז אפשר לכתוב פה מגילה, לכן אני לא אכנס לזה.
לשאלתך, בערך בגיל 13 ו... יש אלטרנטיבה הגיונית?
אם לדייק יותר אז אפשר לכתוב פה מגילה, לכן אני לא אכנס לזה.
אני עוד מאוד לא בטוחה אבל השנה או שנה שעברה התחלתי להרהר בזה.
ובעקבות מה? גיל ההתבגרות אני מניחה. גדלתי בבית דתי ושהרגילו אותי לשמור שבת וכו' וגדלתי וזה התחיל פחות ופחות להתאים לי והתחלתי להבין שאני אשכרה בכלל לא מאמינה בזה
ובעקבות מה? גיל ההתבגרות אני מניחה. גדלתי בבית דתי ושהרגילו אותי לשמור שבת וכו' וגדלתי וזה התחיל פחות ופחות להתאים לי והתחלתי להבין שאני אשכרה בכלל לא מאמינה בזה
באותו הנושא: