6 תשובות
אני חןשבת שאנשים לא חשבו עד הסוף על הרפורמב
יש כאלה שהרפורמה פגעה משמעותית ויש כאלה שהוזילה משמעותית.
כגון משהו חסכה לפחות 300 שקל בחופשי חודשי.
יש המון היגיון מאחורי הרפורמה. היא יוצרת אחידות מחירים
אתה טועה
מי שמשתמש הרבה בתחבורה ציבורית מרוויח
מי שמשתמש פעם בחודש מפסיד
וזו כל המטרה, שנשתמש כל יום
אם עושים חופשי חודשי זה יוצא משתלם, 99 שקלים לפריפריה ו49 שקלים לנער בפריפריה
או 225 שקלים במטרופולינים הגדולים ו112.5 לנער במטרופולינים הגדולים

המקום שהכי הרוויח זה מטרופולין חיפה כי עכשיו הנסיעה מחיפה לשאר הערים במטרופולין תעלה 5.5 ולא 9
שואל השאלה:
אבל נגיד אני משתמש פעם בשבוע רק בתחבורה ציבורית בגלל הבית ספר (פנימייה) אז אני לא יכול להשתמש בה יותר מפעם בשבוע וזה נסיעה אחת או שתיים בתחבץ
זה יוצא שאני מפסיד.
ומה לגבי אנשים שאין להם סיבה לצאת הרבב מהבית?
נגיד אני מעדיף עכשיו לקחת רכב וכמה חברים איתי מלנסוע בתחבץ גם כי זה יותר יקר לי תחבץ עכשיו, וגם כי התחבורה הציבורית בארץ זוועה, לא מגיעה בזמן ולפעמים מדלגים על התחנות שלי, ברור שאני מעדיף לקחת רכב. וגם פקקים יש בשניהם גם אוטובוס וגם רכב תקועים בפקק אז כבר עדיף לי רכב פרטי
אנונימי
אף פעם לא כולם מרוויחים, תמיד יש מי שיפסיד
הפעם יש מעט מאוד שמפסידים
והחשיבה שעדיף לקחת רכב פרטי רק מגבירה את הפקקים
עובדים עכשיו על נתיבי תחבורה ציבורית ושיפור התחבורה הציבורית, אבל אם כולם יסעו ברכב פרטי אז לא יקדמו את התחבורה הציבורית