10 תשובות
שואל השאלה:
סליחה אבל השאלה לבנות מתולתלות/עם שיער גלי כי בנות עם שיער חלק לא שמות כלום - ואתן ליטרלי לא צריכות הלוואי שיער חלק
סליחה אבל השאלה לבנות מתולתלות/עם שיער גלי כי בנות עם שיער חלק לא שמות כלום - ואתן ליטרלי לא צריכות הלוואי שיער חלק
שואל השאלה:
השיער שלי גלי-מתולתל
השיער שלי גלי-מתולתל
יש לי שיער גלי
השיער שלי גם גלי והוא נפוח ברמות אבל זה כיף שהוא ככה
שואל השאלה:
מהמה?!
יש לי חרדות לצאת מהבית עם שיער נפוח... אצלי הוא מתנפח מזעזע ויוצא המון שיערות קטנות. אני שמה ג'ל,ועוד שתי קרמים באותו הזמן וזה לא עוזרר
מהמה?!
יש לי חרדות לצאת מהבית עם שיער נפוח... אצלי הוא מתנפח מזעזע ויוצא המון שיערות קטנות. אני שמה ג'ל,ועוד שתי קרמים באותו הזמן וזה לא עוזרר
גם לי יש שיער גלי מתולתל כזה וגם אני עדיין לא מצאתי קרם טוב שיוריד נפיחות, אז קחי בינתיים עצה ממני שאת רוצה לצאת לאנשהו וזה ואת לא רוצה שיהיה נפוח תאספי את השיער לגולגול אחרי מקלחת ואז לפני שתצאי פשוט תפתחי אותו וזה ממש מפחית מהנפיחות
יש לי שיער כמו שלך
אחרי המקלחת אני שמה קצת פנטן (עם הפס הסגול)
מסרקת
וזהו אחרכ זה מתייבש בצורה יפה
אחרי המקלחת אני שמה קצת פנטן (עם הפס הסגול)
מסרקת
וזהו אחרכ זה מתייבש בצורה יפה
את יכולה לשים סרום או איזשהו שמן
ולגבי קרמים אני ממליצה על:
fifi(אבל זה טיפה יקר)
נטורל
פנטן(למרות שהוא קצת מקשה את השיער, צריך לדעת לשים בכמויות נורמליות פשוט)
crema (הוא טוב בשביל לרענן קצת את התלתלים בבוקר ולהוריד נפח)
m.b(של מיקי בוגנים, אחלה קרם והוא טוב לרענן את התלתלים בבוקר ולהוריד נפח)
ולגבי קרמים אני ממליצה על:
fifi(אבל זה טיפה יקר)
נטורל
פנטן(למרות שהוא קצת מקשה את השיער, צריך לדעת לשים בכמויות נורמליות פשוט)
crema (הוא טוב בשביל לרענן קצת את התלתלים בבוקר ולהוריד נפח)
m.b(של מיקי בוגנים, אחלה קרם והוא טוב לרענן את התלתלים בבוקר ולהוריד נפח)
כלום
כלום...
אני אוהבת שהוא נפוח
אני אוהבת שהוא נפוח