22 תשובות
נשבעת אני משרתת שלו.
תדברי איתם על זה
מבינה אותך
אבא דלי ואח דלי שומרים שבת ואני, אחותי ואימא שלי צריכות לעשות הכל ואח שלי לא עוזר
אבא דלי ואח דלי שומרים שבת ואני, אחותי ואימא שלי צריכות לעשות הכל ואח שלי לא עוזר
כי אנחנו העם הנבחר
למרות שאני ציני אחכה למינוסים
למרות שאני ציני אחכה למינוסים
שלי*
דברי איתם על זה
כןן
אימלה כןן נמאס כבר כל הבנות מנקות חמישי שישי עוזרות הכל רק הוא יושב סתלבט על הספא רואה את הסרטים המפגרים שלו ולמה? בגלל שהוא בן יאללה
גם אצלי זה ככה
כי הם בתת מודע מרגישים נראלי שבנות יותר צריכות לעשות את זה
תכריחי אותם לעזור גם
כי הם בתת מודע מרגישים נראלי שבנות יותר צריכות לעשות את זה
תכריחי אותם לעזור גם
שואל השאלה:
וזה מעצבן שאמא שלי לא עושה עם זה כלום
אם זה היה תלוי בי הייתי זורקת אותו למטבח בכוח שיעשה את הכלים שלו
פשוט היא חושבת ש"הוא בן הוא לא מבין איך לעשות את זה כמו שצריך תרחמי עליו הוא עדיין ילד" יאללה אין לי כוח כבר
הכי גרוע זה בארוחות שישי שכל הבנות מפנות את השולחן ושוטפות כלים והגברים יושבים בסלון מפצחים גרעינים ומדברים
וזה מעצבן שאמא שלי לא עושה עם זה כלום
אם זה היה תלוי בי הייתי זורקת אותו למטבח בכוח שיעשה את הכלים שלו
פשוט היא חושבת ש"הוא בן הוא לא מבין איך לעשות את זה כמו שצריך תרחמי עליו הוא עדיין ילד" יאללה אין לי כוח כבר
הכי גרוע זה בארוחות שישי שכל הבנות מפנות את השולחן ושוטפות כלים והגברים יושבים בסלון מפצחים גרעינים ומדברים
אנונימית
חחח זה ככה בהרבה משפחות
i can feel you
שואל השאלה:
אני יודעת וזה לא בסדר ^^
וואי כשאני אקים משפחה בעזרת השם הכל יהיה שיוויוני וכולם יעזרו בבית.
אני יודעת וזה לא בסדר ^^
וואי כשאני אקים משפחה בעזרת השם הכל יהיה שיוויוני וכולם יעזרו בבית.
אנונימית
שואל השאלה:
ואתם גם שזה לא בסדר כלפי הבנים כן? הם לא לומדים להיות עצמאיים ולעשות מטלות בית לבד. איך הם יגורו לבד?
ואתם גם שזה לא בסדר כלפי הבנים כן? הם לא לומדים להיות עצמאיים ולעשות מטלות בית לבד. איך הם יגורו לבד?
אנונימית
צודקת..החינוך של ההורים לא משהו
סליחה גברתי עם כל הכבוד אני האח היחיד בבית שלי שרואה כיור מלא ומתחיל לשטוף בלי שאמא שלו מבקשת
בכללי עושה דברים בלי שאמא שלו מבקשת
ואני גם היחיד שבאשכרה דואג לשטוף את מה שאכלתי איתו
אז כן
אני עושה יותר מהאחים שלי
וגם כל יום שישי אני נשאר ער עד שתיים עשרה וחצי בשביל הכלים
אז כן תתפלאי
בכללי עושה דברים בלי שאמא שלו מבקשת
ואני גם היחיד שבאשכרה דואג לשטוף את מה שאכלתי איתו
אז כן
אני עושה יותר מהאחים שלי
וגם כל יום שישי אני נשאר ער עד שתיים עשרה וחצי בשביל הכלים
אז כן תתפלאי
ואנחנו בארוחת שישי אבא שלי נרדם אח שלי הגדול הולך לבני עקיבא אח שלי הקטן בורח אחותי עושה טובה שהיא עושה משהו ואני ואמא שלי נשארים לעשות את השאר
אז את פשוט נפלת על המשפחה הלא נכונה
אנחנו גם יכולים להיות יעילים לא פחות מכן
אפילו יותר מכן
וגם אתן לפעמים עושות טובה שאתן עושות משהו
אהמ אהמ אחותי
אנחנו גם יכולים להיות יעילים לא פחות מכן
אפילו יותר מכן
וגם אתן לפעמים עושות טובה שאתן עושות משהו
אהמ אהמ אחותי
הכי מבאס שרק אמא מבינה כמה זה מחורבן וקשה
ואפילו היא ממציאה לו תירוצים "הוא רק ילד קטן נו" הוא קטן ממני בשנה *וחצי*
אני צריכה לבשל לו כי זה קשה להכין סנדוויץ
אני מנקה את הבית ואת הזבל שהוא משאיר אחרי שהוא אוכל
והמלאך המתוק הזה עושה טובה שהוא לא צורח עליי להכין לו אוכל, הוא רק מרים את הקול
ואפילו היא ממציאה לו תירוצים "הוא רק ילד קטן נו" הוא קטן ממני בשנה *וחצי*
אני צריכה לבשל לו כי זה קשה להכין סנדוויץ
אני מנקה את הבית ואת הזבל שהוא משאיר אחרי שהוא אוכל
והמלאך המתוק הזה עושה טובה שהוא לא צורח עליי להכין לו אוכל, הוא רק מרים את הקול
אנונימית
למה זה קורה אצלכם? כאילו בחייאת כולם אמורים לעזור כולל כולם, אצלנו כולם עוזרים בזה
שואל השאלה:
אז אתה מלך ואתה נדיר
אז אתה מלך ואתה נדיר
אנונימית
תסבירי להם שהם חייבים גם לעזור
באותו הנושא: