6 תשובות
עדיף לחכות
צריך שהעוגה לא תהיה חמה ואז תשימי את הקצפת אחרי זה זה נמס
תחכי שהעוגה תתקרר
זה ינמס
תחכי שהעוגה תתקרר
לחכות
באותו הנושא: