5 תשובות
וואו פצצה אולי יתן לך טירונות יומיות
בכיף אגב אתם תלמדו רק על רוח צהל ורוב הזמן תהיו בטלפונים כי לא יהיה להם מה לעשות איתכם
שואל השאלה:
^ תודה רבה :)
אנונימית
זה עשרה ימים אחלה טירונות או במחנש או ניצנים
תקחי בחשבון שלרוב הגיוס של זה ביולי אז יש סיכוי שתתגייסי בין הראשונים
שואל השאלה:
^ כן, הוא אמר שהוא נותן לי טירונות שכל יום חוזרים הביתה
אנונימית
באותו הנושא: