התחברות
הרשמה
יש לי עכשיו בייביסיטר של שלוש שעות בחוץ ואני עייפה ברמות איך לשרוד את זה?
5 באוגוסט 2022, 09:49
עייפות
לילה
בוקר
בייביסיטר
2 תשובות
לאכול שוקולד ולהזיז קצת את הגוף, לא לשבת.
V
Visca barca
תשטפי פנים, תשמעי קצת מוזיקה. תהני מזה תחשבי חיובי עוד 3 שעות תחזרי תלכי לישון. קטן עלייך
צ
צבע_עיפרון_ירוק
באותו הנושא:
50 שקל על שלוש פעמים שעשיתי בייביסיטר שעה, זה בסדר?
כמה אני אמורה לקבל על בייביסיטר של שלוש שעות?
משש וחצי ועד עכשיו (תשע ועשרים) שזה שלוש שעות בבייביסיטר כמה בערך אני אמורה לקבל?
עבדתי שלוש שעות או ארבע שעות משהן כזה בבייביסיטר וקיבלתי 150 זה שווה או שיצאתי פראיירית?
כמה לקחת לשעה על בייביסיטר של שלושה ילדים שישנים ואני שומרת עליהם שלוש שעות?
שלוש וחצי שעות בייביסיטר שילמו 100 שקל... סבבה ?
כמה אני אמורה לקבל על בייביסיטר של שלוש שעות?
יש לי בייביסיטר עכשיו שלוש שעות על ילדה בת 4 ,דברים מיוחדים לעשות איתה מהרגע להרגע?
כמה כסף לקחת על בייביסיטר שני ילדים שלוש שעות והם כבר ישנו כשבאתי?
אני הולכת לעשות בייביסיטר עכשיו במשך עשר שעות :( תעודדו אותי!
אני על שלוש שעות שעות שינה כדאי לי לנסות לישון עכשיו?