6 תשובות
סבון פנים פחם ואז כמו מסיכה לפנים כזאת לא בדיוק כל יומיים ופעמיים בשבוע אני שמה גם פילינג
בבוקר שוטפת עם מים ואם יש לי כוח שוטפת גם עם סבון פנים, שיער אני פשוט נותנת לו להתייבש טבעי ולא שמה אותו במגבת כי השיער שלי נראה פחות טוב כשהוא מתייבש עם מגבת
אני לא שמה כלום על הפנים והן חלקות
אז הטיפ שלי הוא לתת לעור שלך להיות טבעי, זה ישתלם לך כשתיהיה מבוגרת.
אז הטיפ שלי הוא לתת לעור שלך להיות טבעי, זה ישתלם לך כשתיהיה מבוגרת.
קמה בבוקר מצחצחת שיניים ושוטפת פנים עם סבון פנים של אקניל (אני כרגע משתמשת כמוס אבל לאקנה שהיה לי מאוד עזר לי הסבון פנים שלהם לעור שומני, גם המוס שלהם מאוד טוב אבל אם יש לך אקנה עדיף הסבון הרגיל) אחר כך שמה את הקרם לחות שהוא משולב עם קרם הגנה גם של אקניל.
נכנסת להתקלח אם באלי לסדר את השיער ואם לא אז מפרקת את התסרוקת שעשיתי בלילה (קוקו אמצע כזה לא גבוה ולא נמוך ואז צמה. זה שומר על התלתלים בלילה❤) אם אני מתקלחת משתמשת בקרם לחות של נטורל ואז הגלייז של נטורל.
הולכת להתאפר בדרך כלל משתמשת במסקרה סקיי היי או לאש פרינסס שתיהן מושלמות שבאלי לגוון אני שמה מסקרות אחרות שיש לי אבל שתיהן האהובות עליי. אחר כך שמה קונסילר של מייבילין טינט על השפתיים מסאקרה וכתוב מנפח של אסנס
אחר כך מתלבשת ומוציאה את הכלבים שלי ואז אוכלת ארוחת בוקר ויוצאת למה שיש לי ואם אין לי כלום סתם נחה בבית עד שאני צריכה לצאת לאנשהו❤ מקווה שעזרתיי
נכנסת להתקלח אם באלי לסדר את השיער ואם לא אז מפרקת את התסרוקת שעשיתי בלילה (קוקו אמצע כזה לא גבוה ולא נמוך ואז צמה. זה שומר על התלתלים בלילה❤) אם אני מתקלחת משתמשת בקרם לחות של נטורל ואז הגלייז של נטורל.
הולכת להתאפר בדרך כלל משתמשת במסקרה סקיי היי או לאש פרינסס שתיהן מושלמות שבאלי לגוון אני שמה מסקרות אחרות שיש לי אבל שתיהן האהובות עליי. אחר כך שמה קונסילר של מייבילין טינט על השפתיים מסאקרה וכתוב מנפח של אסנס
אחר כך מתלבשת ומוציאה את הכלבים שלי ואז אוכלת ארוחת בוקר ויוצאת למה שיש לי ואם אין לי כלום סתם נחה בבית עד שאני צריכה לצאת לאנשהו❤ מקווה שעזרתיי
משתמשת במוס לא כמוס חח
וגלוס לא כתוב חח