6 תשובות
פוטין מנהיג טוב... אבל אכזרי
כנראה שהיה פה רע יותר ממה שעכשיו
הוא היה מזיי ן את עזה
לא היית יודעת מה זה עזה
סביר להניח שלא היה עזה יותר
היה מעיף את הערבים לקיבינימט
אנונימי
באותו הנושא: