26 תשובות
מדברים איתו על זה , ולא מכניסים אותו לאשליות ומדברים כאילו הכל רגיל
איך את עדיין איתו? את בסוף תיפגעי בו
אנונימית
להפסיק להיות בוגדנית עם חבר של חבר שלך
שואל השאלה:
מה בוגדנית אבל נו מה נעשה
אנונימית
לכי תטפלי בעצמך מה תעשי תיפרדי ממנו וזהו
שואל השאלה:
מה טפלי בעצמך מתרןצה
אנונימית
את עם מישהו בזוגיות ואת מדברת עם חבר שלו תגידי את אמיתית
נראה איך היית מרגישה עם זה היה הפוך
שואל השאלה:
מה אבל חבר שלו בכלל התחיל לדבר איתי
אנונימית
מאחל לך שהוא יגלה לו ושתיפרדו חתיכת בן אדם מגעיל
אז מה מה זה קשור יש לך חבר
שואל השאלה:
למה להיות מניאק אבל
אנונימית
שואל השאלה:
לא אשמתי שיש לו חבר אהבל
אנונימית
מאכפת לי שיש לו חבר לא רוצה אותו תיפרדי ממנו
כי ככה לא צריך לעשות לבן זוג שלך מאחורי הגב זה למה
מה ציפית שיגידו לך כול הכבוד?
שואל השאלה:
בגלל זה כתבתי פה את השאלה יגאון
אנונימית
שואל השאלה:
לא פשוט ציפיתי שיתנו לי תשובות ולא להגיד לי כמה זה לא בסדר כאילו אני לא יודעת
אנונימית
את צריכה לדעת לבד שזה כבר לא הולך ושאתם צריכים להיפרד הכי טוב בשבילו
זה לא תיקני ולא בסדר את שואלת שאלה אני עונה לך
זה שאת במחשבה שזה בסדר זה לא בסדר
שואל השאלה:
אין בעיה אני מודעת לזה כבר.
ולא אמרתי שאני יוצאת פה צדיקה כי אני לא
אנונימית
נו אז יופי תפרדי ממנו וזהו הכי טוב בשבילו
שואל השאלה:
בדרך לזה
אנונימית
תיפרדי ממנו, הוא סתם ייפגע אם זה ייגמר בשלב מאוחר יותר וכרגע את סתם משחקת לו ברגשות