16 תשובות
דיי לא אנחנו לא יודעים חפרתם על זה שחררו כבר
אנונימית
מבררת לך
לא שלחו לנו לו"ז טילים
לא יהיה
אנונימית
אממ
אף אחד לא יודע
ובעיקר מצפים שלא יהיה
לא
אף אחד מאיתנו לא חוזה עתידות
הסיכויים נוטים ל98 אחוזים שלא יהיו
כי מאוד קשה להגיע למרכז או לצפון
דיי לשאול את זה
למה יש 200 שאלות על זה איך אנחנו אמורים לדעת
שנייה אני ידבר עם הגי'אהד
אנונימי
חבר קצין מסיירת מטכל אמר לי שיש טילים ב 4:00 בלילה
לבאר שבע ישלחו?^
אנונימית
חבר קצין מה אתה עף גם הוא לא יודע אם היה
אנונימי
באר שבע ישלחו בדוק
כל הערים שרחוקים לא ישלחו
אנונימית
סתמו כבר כולה שאל אני גם מצטרפת לשאלה אני רוצה לישון כברר
שנייה אני שואל את אחמד
וואי כל אלה שגרים במרכז כאלה פחדנים, בואו לדרום במקום לבכות בבית שלכם בתל אביב
אנונימית