18 תשובות
וואלה אפשר להתחיל להתאמן, לשמור על פנים נקיות וכו וכו. אבל לדעתי גלואפ זה קודם כל מבחינה נפשית. אתה מבין את עצמך ומתבגר ואתה לאט לאט משתנה מכל הבחינות
פשוט תהיה הגייני
מראה זה פחות האישיו אצלנו
אנונימי
שיער וגילוח שונה
אם יש לך זקן אז תוריד אותו או תעשה לו צורה יפה, מה שמתאים לך. תמצא לך את הזגנון שיער שמתאים לך ותתאמן ותשתזף
אנונימית
תספורת חדשה
מסה/חיטוב
לשנות סגנון לבוש
שיזוף
אנונימית
שואל השאלה:
אני הגייני לא להגזים
אנונימי
להיות ערס ותדאג שלגקט שלך יש ריח טוב
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אני מת עלאק ערס
אנונימי
גבות מסודרות, שיער מסודר, ריח טוב, שיניים ישרות.
גבות הכי חשוב
אין מה לעשות אם לא ערס בנות יפות לא ירצו אותך
אנונימית
אנונימית^^^
את מה זה טועה אני שונאת מראה של ערסים
אני לא טועה רוב הבנות נמשכות יותר לערסים
אנונימית
אני בעצמי נמשכת לערסים בלי לרצות
אנונימית
האמת שיש ערסים חתיכים אהל להמשך אליהם??
זה בדיוק מה שלא קורה כי הם ערסים
ערסים זה מושך לא שולטים בזה
להתאמן, להתחיל לטפח את עצמך, לגדל זקן ולשמור רק על תזונה בריאה, הגלואו אפ הכי טוב שאפשר
שואל השאלה:
אין לי שפם בר מצווה יש לי זקן
אנונימי