4 תשובות
אני חושבת שככה צריך:
add account
log in
על הסימן שאלה
ואז אפשר ללחוץ על האחרון ולרשום שקיבלת באן על סתם וזה
או לרשום שניתקן אותך מהמשתמש סיבה לפני אחרון.
add account
log in
על הסימן שאלה
ואז אפשר ללחוץ על האחרון ולרשום שקיבלת באן על סתם וזה
או לרשום שניתקן אותך מהמשתמש סיבה לפני אחרון.
דקה אניא בדוק
שואל השאלה:
אבל איך עושים את זה?
אבל איך עושים את זה?
אפשר לדווח לטיקטוק על זה.
ולתת להם סיבות למה להחזיר ואם לא אז אין ממש עוד דרך.
ולתת להם סיבות למה להחזיר ואם לא אז אין ממש עוד דרך.
באותו הנושא: