4 תשובות
כן.
ברור שהגיוני, החיסון לא עובד. הוא דרך של אנשים להרוויח כספים, הבריאות שלך לא באמת מעניינת אותם לצערי הרב. הגיע הזמן לקרוא קצת על החיסונים שקיבלת. מאוד מעציב אותי שנתניהו חתם חוזה דרקוני עם פייזר ומכר את הבריאות של כולנו תמורת בצע כסף. מה שמשמח בסיפור הזה הוא שאחוז המתחסנים בקרב הילדים זניח ופייזר יכולים לקפוץ! אין חובת חיסון בישראל!
זה רגיל לכולם זה יכול לקרות גם אם הם מחוסנים