התחברות הרשמה

לא הבנתי הם רוצים הפסקת אש?

מה הקטע מבצע 3-4 ימים וזהו סתם חרטא
7 באוגוסט 2022, 13:05
הפסקת אשהגיאד האיסלאמיחרטא ברטא    
3 תשובות
נראלי זה סתם שטויות כי הם עדיין ממשיכים
_
_idk.
לא רוצים
L
Lconic
הם לא רוצים,כי הם עדיין ממשיכים לירות.
י
יֶלֶד פֶּלֶא
באותו הנושא:
לא הבנתי יש הפסקת אש אבל עדיין שולחים לנו טילים?
לא הבנתי אז יש הפסקת אש או שלא?
לא הבנתי , רוצים לעשות הפסקת אש?
לא הבנתי, יש הפסקת אש?
לא הבנתי. יש הפסקת אש או לא?
לא הבנתי יש הפסקת אש?
לא הבנתי מה הקטע עם הטילים,לא דיברו על הפסקת אש?
לא הבנתי, יש הפסקת אש?
לא הבנתי יש הפסקת אש או לא?
לא הבנתי,יש הפסקת אש או לא?צהל תוקף בגבול עכשיו.
לא הבנתי בהפסקת אש שמדברים ביום חמישהי זה הפסקת אש או הפוגה הומניטרית?