6 תשובות
בעזרת השם הכל יהיה בסדר❤
נקווה שלא יהיו עוד אזעקות..
לא לצערי
שואל השאלה:
אני חושב שלא כדאי שתהיה הפסקת אש כי גם אם תהיה אז עוד כמה חודשים זה יקרה שוב ושוב שוב צריך לתת מכה אחת סופית
אנונימי
לא
לא חח האזעקות רק ממשיכות
אנונימית
מקווה שכן

עדיין יורים עלינו אז לא נראלי